Tipy, ako zatraktívniť kamennú predajňu a zvýšiť tržby

Cieľom každej kamennej prevádzky je produkovať zisk. Pri veľkej konkurencii a pri rastúcom záujme o online nakupovanie je udržať podnikanie čoraz náročnejšie. Aby však kamenné predajne boli konkurencieschopné a zákazníci ich stále vyhľadávali, poradíme vám, ako zatraktívniť kamennú predajňu a zvýšiť tržby.

Atraktívny reklamný polep výkladu

Aby si vás zákazníci všimli, okrem dobre zvolenej adresy kamennej prevádzky potrebujete atraktívny reklamný polep. Reklamný polep musí byť dizajnovo zaujímavý, vystihovať vaše podnikanie, aby potenciálni zákazníci ihneď vedeli, čo predávate, a zároveň musí byť viditeľný už z veľkej diaľky. Aj to, ako vyzerá výklad predajne, rozhoduje, či do nej zákazník vstúpi, alebo nie.

Bezbariérovosť prevádzky

Zvýšiť tržby a zatraktívniť vaše podnikanie môžete výberom miesta prevádzky, ktoré je bezbariérové. Ak by ste sa nenachádzali na prízemí, zvážte možnosť inštalácie praktických zdvíhacích plošín pre imobilných. Starší ľudia aj ľudia na invalidnom vozíku sa tak do vašej predajne dostanú bez problémov.

Bezbariérovosť je pre vaše podnikanie veľké plus a pomôže vám zvýšiť tržby. Obzvlášť v prípadoch, keď vašu cieľovú skupinu tvoria zákazníci, ktorí prirodzene potrebujú bezbariérový prístup do predajne, napr. ak predávate detskú výbavu. Veď ako inak k vám prídu mamičky, ak nie s kočíkmi?

Predajca, ktorý sa predaju daného tovaru rozumie

Predajca má často väčší vplyv na tržby, než sa na prvý pohľad zdá. Investujte preto čas do výberu vhodného kandidáta a nezabúdajte ani na pravidelné školenia. Dobrý predajca na kamennej predajni dokáže poradiť pri výbere, ale vie aj presvedčiť nerozhodných zákazníkov.

Ak máte predajňu spojenú s menším skladom a predajca je zodpovedný aj za príjem tovaru, musí pochopiteľne vedieť obsluhovať napr. paletovacie vozíky a pod., ale to už je záležitosť, ktorá až tak priamo nesúvisí s predajom. Pri výbere predajcu však na to treba myslieť.

Mohlo by sa Vám tiež páčiť

Komentáre sú vypnuté.